10
Mihaela Radulescu, femeia #empatica

Cine este ALISIA ENCO? ALISIA ENCO sunt eu. ALISIA ENCO sunteti voi.

Mi-am dorit sa vad in jurul meu cat mai multe femei creative, carora nu le este teama sa isi exprime personalitatea prin tinutele lor si am ales astfel 5 doamne, care poarta brandul ALISIA ENCO si care se identifica cu atributele femeii ALISIA ENCO, atribute pe care vi le-am prezentat amanuntit in articolul „Cine este femeia ALISIA ENCO? Sunt eu. Sunteti voi.”, pentru a va inspira sa va exprimati liber si sa faceti alegeri vestimentare cat mai curajoase!

Va invit sa „descoperiti femeia ALISIA ENCO” in seria de interviuri cu cele 5 doamne ce au ales sa poarte emblema ALISIA ENCO, sa ne inspire prin povestile lor profesionale si prin alegerile vestimentare creative, pe care vi le voi prezenta saptamanal aici!

In primul interviu „Descopera femeia ALISIA ENCO!” o vom cunoaste pe Mihaela Radulescu, owner Innerout si profesionist cu 15 ani de experienta in publicitate (in calitate de Client Service) si branding (consultant de brand la Brandient). In prezent se ocupa de branding personal si managementul reputatiei in cadrul companiei pe care o conduce, companie ce se adreseaza in principal antreprenoriatelor mici si medii si le ajuta sa se defineasca si sa-si articuleze valoarea, ca principal pilon in promovare.

Mihaela Radulescu poarta camasa ALISIA ENCO alba cu guler si mansete grena din colectia Creative Business. O puteti gasi aici: http://bit.ly/Camasa-Creative-grena

Mihaela Radulescu este femeia #empatica!

Cum ne putem construi un brand personal puternic prin tinutele pe care le purtam?

Mihaela Radulescu: Desi brandul personal inseamna mai mult decat tinute, trebuie sa admit ca felul in care alegem sa ne imbracam, semnatura vizuala pe care o face tinuta oricaruia dintre noi vorbeste destul de clar despre cine suntem si chiar ne da cateva indicii despre alegerile pe care e posibil sa le facem. Hainele si accesoriile, culorile si combinatiile, dozajul intre prea mult si prea putin, toate vorbesc despre noi. 

Ce inseamna pentru tine o tinuta creativa si cum te folosesti de creativitate pentru a-ti crea tinutele business?

Mihaela Radulescu: O tinuta creativa defineste o persoana in primul rand relaxata si care isi cunoaste valoarea. O tinuta creativa nu vine de la cineva care isi propune sa socheze, sa sparga orice tipare, sa faca o declaratie asurzitoare despre sine – acolo e mai degraba foarte multa stradanie studiata. Numesc „creativa” o tinuta care face in schimb o declaratie de...valorizare de sine. A avea o tinuta creativa inseamna a iesi macar putin din tiparele vestimentare ale domeniului in care lucrezi. Daca o femeie bancher se joaca mai dezinvolt cu culorile pastrand in acelasi timp o croiala impecabila si materiale de calitate, asta nu insemna rabat de la credibilitate si prestanta, ci dimpotriva carisma personala. Daca un consultant de orice fel alege sa respecte camasa alba, asta nu inseamna ca trebuie s-o poarte plictisitor, fara o mica semnatura proprie, fara un artificiu de stil.

Creativitate inseamna reinterpretarea unei piese vestimentare sau a unei intregi tinute pentru a crea un statement personal, pentru a spune lumii ca te reprezinta o anumita culoare, ca-ti place un motiv, sau ca azi ai avut chef de acest accesoriu anume. Tinutele trebuie sa fie prelungirea noastra organica, ele sunt ceea ce suntem si noi in fiecare zi, fara sa ne temem de inconsistenta: stilul, constanta personala, va transpare din toate detaliile, prin toti porii. Cea mai buna creativitate este cea care ne reflecta propria personalitate, la modul autentic. Cu cat ne caznim mai mult sa repetam dupa altii, sa ne identificam, sa livram pe asteptarile altora, cu atat e mai trist ceea ce iese.

Din perspectiva unei persoane care lucreaza in acest domeniu: care sunt elementele pe care trebuie sa le indeplineasca un brand pentru a te cuceri?

Mihaela Radulescu: In primul rand sa aiba un discurs autentic, sa se vada ca i se potriveste ce vrea sa proiecteze in exterior, ca nu exista ruptura intre ceea ce este si ceea ce vrea sa para. Apoi sa spuna o poveste interesanta despre sine, sa aiba ceva memorabil, propriu de spus.

Poveste-ne istoria unei piese vestimentare din garderoba ta care a avut o influenta majora asupra vietii sau carierei tale!

Mihaela Radulescu: Nu exista pentru mine piesa vestimentara care sa-mi fi influentat decisiv viata sau cariera, asa ceva cred ca e o poveste rara. Nu sunt femeia unei singure rochii statement, asa cum nu pot fi fidela unui singur parfum. Garderoba mea impleteste smart cu casual, business-ul cu vacantele, o plimbare in parc cu o prezentare de design. Toate fac parte in egala masura din viata mea si chiar din economia unei zile (se intampla des sa ma schimb pentru o cu totul altfel de activitate pe parcursul unei zile). Pentru mine garderoba este un instrument versatil care imi serveste scopurilor personale, dintre cele mai diferite.

De ce ai ales sa porti brandul ALISIA ENCO?

Mihaela Radulescu: Sunt vulnerabila la idei si concepte. Daca un concept de business ma cucereste, il urmaresc si-i fac loc, intr-un fel sau altul, in viata mea. Mi-a placut ideea de a sparge tiparele vestimentare ale clasicei camasi de business, de a oferi femeilor de business alternative creative, in jurul clasicei camasi. Mi-a placut Alice, fondatoarea, cu energia ei debordanta si cu creativitatea innascuta. Imi place si numele, are ceva in el, o sonoritate puternica ce il va face sa ajunga celebru.

Ce iti exprima modelul de camasa ales de tine?

Mihaela Radulescu: Ani de zile mi-a placut culoarea visiniu. Sau orice deriva dintr-un rosu burgund. M-au cucerit culoarea puternica a mansetelor si gulerului si deopotriva pattern-ul delicat si feminin, cu trandafiri stilizati si aproape invizibili. Cred ca si asta contribuie la creativitatea unei piese vestimentare, daca stau bine sa ma gandesc: faptul ca nu ti se dezvaluie cu totul din prima, ca exista detalii pe care le observi ulterior, ca o descoperi studiind-o, ca te face cumva sa o atingi si sa interactionezi cu ea. Dupa ce ai ocazia s-o cunosti sumar din prezentarea de pe site, „the best is yet to come”: cand ti se livreaza primesti o cutie impecabila, in care gasesti un ambalaj ce fosneste delicat, o scrisoare-manifest care ti se adreseaza si, ultima, dar nu cea de pe urma, o camasa dintr-un material fara cusur, cu finisaje ireprosabile. Pe scurt, ceea ce acest brand livreaza, nu este doar un produs – camasa, sau cravata, sau esarfa – ci o experienta de brand in sine. Imi plac brandurile care imi respecta inteligenta, care imi cultiva frumos gusturile si care au de oferit mai mult decat promiteau initial. Imi plac brandurile care ma surprind. Oricat de putin.

Acesta a fost primul interviu „Descopera femeia ALISIA ENCO!”, o serie de interviuri prin care imi propun sa va aduc mai aproape de universul creativ ALISIA ENCO, sa va prezint femei la care am descoperit calitatile si valorile pe care am construit acest brand si sa va inspir sa faceti alegeri indraznete, fie ca vorbim de business, fie ca ne referim la alegerile vestimentare.

Urmariti-ne in continuare pentru a le cunoaste si pe celelalte femei ALISIA ENCO si indrazniti sa fiti creative in fiecare zi!

Alice Botnarenco